Dalīties ar rakstu

Kā neaizmigt darbā pēc negulētas nakts

ka.neaizmigt.darba enerģisks darbs

Kā neaizmigt darbā pēc negulētas nakts

Parasti mēs dalītos padomos par labu matrača vai gultas izvēli, bet pēc negulētas nakts būs nepieciešama cita stratēģija, lai izdzīvotu 🙂 un atgrieztu enerģiju produktīvai dienai! Kā neaizmigt darbā pēc negulētas nakts- iespējams, Tavs labākais šis dienas plāns.

Uzņem pietiekami daudz šķidruma.

Izdzer dienas gaitā vismaz astoņas glāzes ūdens. Ūdens trūkums organismā tikai vairos Tavu nogurumu un padarīs miegainu. BET, nedzer enerģijas dzērienus! Līdz ko to iedarbība pazudīs, jutīsies vēl nogurušāks kā pirms tam.

Labi paēd!

Nepārspīlē ar cukuru! Ir maldīgi domāt, ka cukura dotā enerģija pietiks visai dienai. Līdzīgi kā ar enerģijas dzērieniem, efekts būs īslaicīgs, un rezultātā tik un tā būs nespēka un miegainības sajūta. Vislabāk uzņemt enerģiju tādā dienā, iekļaujot maltītē  olas, zivis, lapu salātus, pupiņas un riekstus.

Kafijas tasīte.

Pirms darba iedzer ierasto dzērienu, kas iedos enerģijas lādiņu rītam un labvēlīgi ietekmēs atmiņu. Nepārspīlē ar kafijas daudzumu, lai izvairītos no galvas sāpēm, uzņemot pārāk daudz  kofeīnu.  Izvairies dzert kafiju vēlu pēcpusdienā, ja esi nolēmis šodien iet laicīgi gulēt. Kofeīns ķermenī būs aptuveni piecas stundas, un ja Tavs organisms darbosies kofeīna stimulēts gulētiešanas laikā, Tu nesaņemsi tik vajadzīgo mierīgu nakts miegu. Ir arī vairākas veselīgas kafijas alternatīvas vai kafija bez kofeīna, ja Tev ir citi  ieradumi.

Ja iespējams, ieslēdz kondicionieri vai atver logu vēsam gaisam.

Aukstums liek ķermenim strādāt aktīvāk, lai sasiltu. Ķermenis darīs visu, lai sasildītu visus orgānus normālai darbībai.

Klausies mūziku, ja tas iespējams.

Mīļākās dziesmas stimulēs smadzenes sajusties dzīvākam un enerģiskākam.

Uzņem mazliet saules gaismas.

Apmāni ķermeni, liekot tam domāt, ka ir jāceļas, izejot laukā. Īsa pastaiga un svaigs gaiss Tev iedos mundrumu.

Kusties!

Vairāk staigā, izdari kādus praktiskus darbus, kur vari pietupties, pieliekties. Ir daudz vienkāršu vingrinājumu, ko vari izpildīt arī darba vietā.  Svarīgi, lai asinis cirkulē un piegādā smadzenēm skābekli.

Dodies laicīgi gulēt!

Tu esi veiksmīgi ticis galā ar šīs dienas darbiem. Apsveicam!

Miega trūkums nekad nav veselīgi! Parūpējies par sevi, lai Tev ir vismaz astoņas stundas miega!

Ja esi nolēmis ne tikai pievērst uzmanību lielāku uzmanību miega režīmam, bet arī meklē jaunu matraci,  ieskaties īpašajā Hilding Anders atsperu un bezatsperu matraču  piedāvājumā   Hilding Anders jau 80 gadus rūpējas par labu miegu!

Guru Mēbelēs turpinās iepazīšanās cenas  izcilas kvalitātes, dizaina un komforta norvēģu zīmola gultām –JENSEN BEDS